Pravidla
Counter-Strike |
|
Hraje se 5 na 5 (hráčů).
Minimální počet hráčů, ve kterém může daný tým nastoupit
(může být zahájen zápas) je 4. Pokud jeden z týmů nedokončí
zápas (zápas může být dokončen s minimálním počtem 3 hráčů)
nebo nenastoupí v časovém limitu v minimálním počtu (4
hráči), bude zápas kontumován (2:0 (při základním typu
zápasu) resp. 16:0 (při zkráceném zápasu)) ve prospěch
soupeře.
Herní systém zápasu
- Základní (úplný) zápas
je hrán systémem MR15 (2x15 kol) na dvě vítězné mapy,
zkrácený zápas je hrán systémem MR15 na jednu mapu.
- V případě, že jeden tým
vyhraje 2. mapu (základní zápas) resp. 16. bod (zkrácený
zápas), stává se automaticky vítězem zápasu. Výsledek
zápasu je tedy vždy stanoven ve formátu 2:X (na mapy)
resp. 16:X (pomocné body).
- V případě rovnosti bodů
po odehrání mapy (stav 15:15) se bude mapa prodlužovat.
Prodloužení bude hráno systémem MR3 s nastavením mp_startmoney
10000 na stejné mapě. Pokud bude výsledek na mapě po
prodloužení opět nerozhodný, tak se dále prodlužuje dle
uvedeného postupu pro prodloužení. Zůstává zachován
postup střídání stran, za které týmy nastoupí, tzn. tým,
který v předchozím průběhu hrál první stranu za T,
nastupuje nyní za CT.
- Zápas je řízen
dohodnutou řídící osobou (jeden z hrajících členů v
daném zápase, příp. admin soutěže). Řídící osoba musí
dodržet stanovená následující pravidla a postupy.
Řídící osoba je povinna:
A) před zahájením
zápasu:
- ujistit se,
které osoby jsou mluvčími za daný tým
- přesvědčit se,
zda je tým kompletní, ověřit si tuto informaci u
mluvčích týmů
- zkontrolovat
nastavení serveru + startovní mapu
B) před začátkem každě
strany:
- přesvědčit se,
zda jsou oba týmy připraveny na hru
- oznámit
plánované zahájení pomocí příkazu "rcon say"
- právě 2x
restartnout hru pomocí příkazu sv_restartround x
(provede po x-té vteřině restart)
C) po skončení každé
strany:
- oznámit oběma
týmům výsledek strany (bodový zisk)
- pořídit
screenshot (fotku) s viditelným skóre
Řídící osoba má v zápase právo:
- pauzovat hru v
případě technických problémů jednoho z týmů
- rozhodovat o méně
závažných problémech při CW. S vážnějšími
záležitostmi (pád serveru v půlce strany apod.) je
nutno se obrátit na admina dané soutěže. (v případě
že řídící osobou je admin dané soutěže, tato omezení
neplatí)
Nastavení serveru a
výpadky
- Nastavení serveru
allow_spectators 1
pausable 1
mp_autokick 0
mp_autoteambalance 0
mp_buytime 0.25
mp_consistency 1
mp_c4timer 35
mp_fadetoblack 0
mp_flashlight 1
mp_footsteps 1
mp_forcecamera 2
mp_forcechasecam 2
mp_friendlyfire 1
mp_freezetime 10
mp_hostagepenalty 0
mp_limitteams 6
mp_logfile 1
mp_logmessages 1
mp_logdetail 0
mp_maxrounds 15
mp_playerid 1
mp_roundtime 1.75
mp_startmoney 800
mp_timelimit 0
mp_tkpunish 0
mp_winlimit 0
sv_aim 0
sv_airaccelerate 10
sv_airmove 1
sv_allowdownload 1
sv_allowupload 1
sv_clienttrace 1
sv_clipmode 0
sv_contact #progamers
sv_cheats 0
sv_gravity 800
sv_maxrate 25000
sv_maxupdaterate 101
sv_minrate 2500
sv_maxspeed 320
sv_stats 0
sv_region 3
log on
- Nastavení AMX - definice
omezených proměnných
"c_maxdistance" "200"
"c_maxpitch" "90"
"c_maxyaw" "135"
"c_minpitch" "0"
"c_minyaw" "-135"
"cl_bob" "0.01"
"cl_bobcycle" "0.8"
"cl_bobup" "0.5"
"cl_gaitestimation" "1"
"cl_latency" "0"
"cl_lc" "1"
"cl_lw" "1"
"cl_movespeedkey" "0.52"
"cl_nosmooth" "0"
"cl_pitchdown" "89"
"cl_pitchspeed" "225"
"cl_pitchup" "89"
"cl_smoothtime" "0.1"
"cl_yawspeed" "210"
"crosshair" "1"
"default_fov" "90"
"ex_extrapmax" "1.2"
"ex_interp" "0.1"
"fakelag" "0"
"fakeloss" "0"
"fps_modem" "0"
"fps_max" "100"
"brightness" "1"
"gamma" "3"
"gl_nocolors" "0"
"gl_overbright" "0"
"gl_alphamin" "0.25"
"gl_clear" "0"
"gl_monolights" "0"
"gl_polyoffset" "0.1"
"gl_zmax" "0"
"lambert" "1.5"
"lightgamma" "2.5"
"s_automin_distance" "2"
"s_distance" "60"
"s_automax_distance" "30"
"s_max_distance" "1000"
"s_min_distance" "5"
"s_numpolys" "200"
"s_refgain" "0.4"
"cam_idealdist" "64"
"cl_showevents" "0"
"ambient_fade" "100"
"ambient_level" "0.300"
"s_occfactor" "0.25"
"hud_draw" "1"
"s_a3d" "0"
"s_disable_a3d" "0"
"cl_forwardspeed" "400"
"cl_sidespeed" "400"
"texgamma" "2"
amx_restrict on shield
- Výpadky serveru
- Pokud dojde k
výpadku serveru, odehraje se zbytek zápasu na
náhradním serveru, nebo na serveru dle dohody
zúčastněných stran. Pokud dojde k pádu do 3.
odehraného kola od začátku strany, bude se daná
strana opakovat celá. Pokud dojde k pádu po této
době (ve 4. kole a dále), bude se pokračovat,
odehrají se tedy zbývající kola a oba výsledky se
sečtou - na finanční nesrovnalosti (pokračování na
novém serveru začíná restartem s defaultními penězi)
se nebude brát zřetel.
- Při výpadku hráče se
hra pauzuje NA KONCI KOLA, případně v době
freezetime (nakupovací doba). Každý tým má povoleny
právě 2 pauzy za jeden zápas (jedna pauza může trvat
maximálně 5 minut) z důvodu výpadu hráče.
- Pauzovat hru může
pouze řídící osoba zápasu (admin) a mluvčí týmu v
daném zápase.
Mapy
- Mapy pro zkrácený zápas jsou předem
losovány, o počátečních stranách rozhoduje nožové kolo (kniferound).
- U základního zápasu si
každý z týmů volí jednu mapu, případná třetí mapa je
losována. Každý tým si na své mapě volí stranu, za
kterou bude začínat, první mapu volí výše nasazený tým.
V případné třetí mapě rozhoduje o volbě strany nožové
kolo.
de_cbble
de_cpl_mill
de_dust2
de_inferno
de_nuke
de_train
Zákazy
- Je zakázáno použití
jakéhokoli externího software, ovlivňujícího vlastnosti
hry Counter-Strike a/nebo zvýhodňujícího hráče oproti
soupeřům.
- Je zakázáno mít vlastní
modely/skiny hráčů a zbraní. Jedinou výjimku tvoří tzv.
high-fps modely zbraní a hráčů (ke stažení třeba na www.counter-strike.net).
- Je zakázáno nahrazení
různých modelů hráčů jedním modelem pro všechny.
- Je zakázáno používání a
nákup shieldu - štítu. Porušení tohoto ustanovení
bude bráno jako zvlášť závažné porušení pravidel.
- Je zakázáno zneužívání
flashbugů (házení flashů na místa, kde oslepí i
protivníky, kteří oslepeni být neměli - zejména na mapě
nuke). Při prvním provinění budou týmu odebrány 3 body,
při druhém následuje kontumace. Pokud máte pocit, že
soupeř využil flashbugu, dohrajte utkání až do konce
(všech 30 kol).
- Přímo definované zákazy.
Mapa de_cbble
Je zakázáno položení bomby takovým způsobem, aby zapadla
dolů, mezi stěnu a zeď (musí zůstat na bednách).
 Mapa
de_dust2
Je zakázáno vysazovat se na tyto pozice.

Mapa de_inferno
Je zakázáno vysazovat se na tyto pozice.
 Mapa
de_nuke
Je zakázáno vysazovat se na tyto pozice.
Mapa de_train
Je zakázáno dívat se pod stěnami.
Obecná ustanovení:
Firma Auviton si vyhrazuje
právo na změnu kteréhokoli z výše uvedených pravidel a to i
v průběhu kterékoli soutěže, v níž budou tato pravidla
použita.
Admin (vedoucí) každé
soutěže (která tato pravidla adoptovala) má právo na
změnu/úpravu kteréhokoli pravidla jakož i rozhodnutí o
udělení výjimky v konkrétním přesně definovaném případě.
|
|